Szolgáltatásaink

Egy rendezvény marketing folyamata sokkal több és összetettebb, mint azt elsőre gondolnád!

Egy rendkívül összetett projektről van szó. Nézd meg, mit vállalunk, ha minket bízol meg.

Tervezés – Tanácsadás

Mi a célod a rendezvénnyel? Milyen erőforrások állnak a rendelkezésre? Hogyan tudjuk a legbiztosabban megvalósítani a célkitűzéseket? Ki a célcsoport és milyen csatornákon tudjuk őket elérni? Milyen stratégiát alkalmazzunk? Hogyan maximalizáljuk az egy résztvevőre eső bevételt és profitot? Milyen upsell termék(eket) reklámozzunk? Mit értékesítsünk a rendezvényen és hogyan? És még rengeteg fontos kérdést kell itt megvitatnunk…

Piackutatás

Sok esetben az alábbi kérdések már megválaszolásra kerültek, mire hozzánk ér a projekt, de természetesen egy ötlettel is meg lehet minket keresni. Ez esetben elvégezzük azokat a piackutató munkákat, melyek többek között a lenti kérdésekre adnak választ. Mekkora érdeklődés lesz a rendezvényre? Mennyiért adhatjuk a jegyeket? Mikor, hol és milyen hosszú legyen? Kik legyenek az előadók?

Infrastruktúra elkészítése

Kell egy szuper jól konvertáló weboldal a rendezvénynek, kell egy jelentkezési lehetőség, majd egy automata e-mail sorozat. Bankkártyás fizetésre is szükség van? Nem gond! Megbízható és 99.9%-ban elérhető szerverre van szükség, hogy folyamatosan fogadni tudjuk a látogatókat? Megoldva! Hogyan tudunk már a jelentkezés pillanatában profitot emelni? A megfelelő upsell ajánlatokkal! Az ehhez szükséges programozást is elvégezzük. Egy mondattal összefoglalva: A rendezvény komplett internetes infrastruktúráját elkészítjük.

Marketingterv megvalósítása

Összeállítjuk a rendezvényed komplett marketing tervét, majd megvalósítjuk az abban foglaltakat. Kinek hirdessünk? Hol hirdessünk? Mit hirdessünk? Hogyan hirdessünk? Mikor hirdessünk? Ebben a fázisban fog szép lassan a rendezvényed oldalára kikerülni a „Telt ház!” felirat.

Bevétel maximalizálása

Ebbe nem csak az tartozik bele, hogy mit tudunk még eladni a jelentkezés folyamán, hanem hogyan lehet a legtöbbet kihozni a rendezvényből ott a helyszínen!

Utánkövetés

A rendezvény végén le kell vonni a tanulságokat, megtudni mi az, amit jól csináltunk és mit nem. Miben kell változtatni a következő alkalommal. Ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy tovább építsd a bizalmat közted és a résztvevők között, mégis nagyon sokan elhanyagolják.

Érdekel a dolog, árajánlatot kérek!

Hogyan történik a munka?

  1.  Az árajánlat kitöltésénél bekérünk pár nagyon fontos információt, amire szükségünk van az első kapcsolatfelvételhez. Minden általad megadott információt bizalmasan kezelünk, azt harmadik félnek nem adjuk ki!
  2.  Felvesszük veled a kapcsolatot és megbeszéljük a részleteket a rendezvénnyel kapcsolatban.
  3.  Első találkozás alkalmával megbeszéljük a stratégiát, majd nekilátunk a munkának.
  4.  A teljes marketing kampány alatt folyamatosan tartjuk a kapcsolatot és beszámolunk a lényeges kérdésekről.
  5.  A rendezvény után elvégezzük az utánkövetést és kiértékeljük a projektet.

Az árajánlat kérő űrlap kitöltése nem jár semmiféle kötelezettséggel!

Ha bármi extra kérésed, vagy kérdésed van, azt írd be a megjegyzés rovatba.

Milyen költségekre készüljek?

A teljes marketing stratégiának 3 költség vonzata van.

1

A mi munkadíjunk, ez az adott rendezvény paramétereinek függvénye. És 100% pénz-visszafizetési garancia vonatkozik rá!

2

A reklám költségei, ide tartoznak pl. a Facebook és Google AdWords költségei.

3

Az értékesítési infrastruktúra költségei. Ahhoz, hogy e-maileket tudjunk küldeni, illetve, hogy a fizetési rendszer működjön, harmadik fél általi szoftvert használunk. Ennek szintén van bizonyos költség vonzata, ami szintén a rendezvény paramétereitől függ, és akár 0 Ft is lehet.

Ha további kérdések merültek fel benned, ajánlom, hogy olvasd át a GYIK (Gyakori Kérdések) menüpontunkat ezen a linken.

Nyugodtan KÉRJ árajánlatot, ha:

  • Bármekkora rendezvényt szeretnél szervezni és szükséged van egy profi marketinges csapatra. Legyen az akár egy 50 fős kisrendezvény, vagy egy több ezer fős esemény. Akár egyszeri, akár rendszeresen ismétlődő. Mindegyikben van tapasztalatunk és tudunk számodra értéket adni.
  • Szeretnél a konkurensednél sokkal jobban teljesíteni.
  • Azt akarod, hogy telt ház legyen már akár hetekkel a rendezvényed előtt.
  • Szeretnél akár kétszer annyit keresni egy résztvevőn, mint amivel eredetileg számoltál.

Kérlek NE kérj árajánlatot, ha:

  • Nulla forintból akarsz milliókat keresni, lehetőleg nulla munkával. Ez sajnos nem megy.
  • Nem tudsz, vagy nem akarsz valódi értéket adni a résztvevőknek. A szolgáltatás kiváló minősége a legfontosabb!

Az alábbi form segítségével tudsz tőlünk kötelezettségmentes árajánlatot kérni. Remélem a következő projekteden már együtt dolgozhatunk! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.